Sunday, January 18, 2009

...perpisahan

assalamualaikum wbt...




hilang sudah semua kenangan...

perpisahan adalah sesuatu yang susah aku nak terima dalam hidup aku.terutama sekali perpisahan dengan kawan-kawan.memandangkan aku sorang saje pompuan dalam famili semestinya aku sangat2 rapat dgn kawan2 aku.tapi perpisahan kerap terjadi dalam hidup aku.masa aku habis matrik aku ambil masa yg agak lama nak biasakan diri tanpa kawan macam tu jugak masa aku habis uitm.dan kini perpisahan bakal terjadi lagi.

kawan rapat aku kat opis bakal bertukar...bila???semestinya dalam waktu yg terdekat ini.aku pasti tentang itu.sgt2 pasti.instinct aku sgt2 kuat.bila aku dapat tau berita ni.uhuks!!!ntah macam ne nak gambarkan perasaan aku.mujur aku tau dari mulut die sendiri.sedih.boring dan segalanya lah.aku tau aku sekali lagi terpaksa ambil masa yang begitu lama untuk kembali seperti biasa.nak biasakan diri bukan mudah.tambah2 bila kita terlalu rapat dgn seseorang...

buat masa ni,aku cuba anggap yang dia masih akan terus disini untuk satu tempoh yang lama.aku cuba tipu diri aku sendiri.aku cuba kurangkan rasa sakit hati aku ini.kenapa??sebab yang memaksa die bertukar itu yang buat hati aku sakit dan sedih.tapi aku akan terima segalanya....dan insyallah,akan aku jadikan percutian ke langkawi nanti sebagai kenangan terindah sebelum perpisahan terjadi....

nota kaki:bila aku sudah tiada..simpan semua gambarku...

No comments:

Post a Comment